Hogyan működünk?

Kérjük, hogy figyelmesen olvassa el a szolgáltatás működését!

Így működünk

Az ingyenes regisztrációt követően minden házhozszállításáról gondoskodunk. Az étterembe beérkező rendelés adminisztrációja után érdemes a rendszerünkben egyből megrendelni hozzá a futárt is. Ez nem vesz igénybe egy percet sem. Mindössze csak a vevő adatait kell kitölteni és megadni, hogy a futárunk mikor vegye fel az ételt. A többiről gondoskodunk!

1
Regisztráció

Nyomja meg a regisztráció gombot bárhol az oldalon.

Töltse ki a szükséges adatokat éttermével kapcsolatban.

Munkatársunk megnézni az adatlapját.

Ha minden rendben van, kezdődhet is a közös munka!

2
Futár rendelés

A felhasználói fiókjában az Új rendelés gombra rá kell nyomni

Ki kell tölteni a vevő adatait.

Meg kell adni, hogy mikorra érkezzen a futár az étterembe.

Ez mindössze csak 20 másodpercet vesz igénybe.

3
A rendelés felvétele

Futárunk megérkezik a megadott időpontra.

Ajánlott az ételt már öt perccel korábban becsomagolni.

Futárunk átveszi az ételt.

Ha készpénzes rendelés volt, akkor helyben kifizeti.

4
Kiszállítás

A felvett ételt futárunk a megadott címre kiszállítja.

Amint átadta ,jelzi a rendszerben, hogy sikeres volt a fuvar.

Munkatársaink figyelemmel kísérik a fuvart, így ha bármi történik, mi megoldjuk!

Regisztráció menete

Regisztráció

A regisztráció nem vesz igénybe öt percnél többet. Ezt bárki megteheti, akinek a regisztrálni kívánt étterem tulajdonosától van engedélye. Amint kitöltésre kerültek a szükséges információk, munkatársunk megnézi, és ha mindent rendben talált, kezdődhet is a közös munka.

Ha esetleg bármi hiányosság merülne fel a kitöltésnél, munkatársunk a lehető legrövidebb időn belül jelentkezni fog önöknél, és együtt megoldhatjuk a felmerült gondot.

Használat kezdete

Ahhoz, hogy el tudják kezdeni használni a rendszert, szükséges, hogy az étteremhez tartozó virtuális számla fel legyen töltve. Ezt nem kell megtennie a regisztrációkór, elég csak akkor, amikor a rendszert ténylegesen használni szeretné. Erről részletesebben az „árak” résznél tájékozódhat.



RidRoll nyitva tartás

Folyamat

A futárok 9.00-tól hívhatók egészen éjfélig. Az ezen az időszakon kívül eső rendeléseket még sajnos nem áll módunkban teljesíteni. A közeljövőben szolgáltatásunk várhatóan 0-24 órás lesz.



Rendelések

Rendelés

A futárrendelés egyszerű és gyors folyamat. Nem vesz igénybe többet 20 másodpercnél. A RidRoll online felületén a felhasználófiók Új rendelés menüpontban ki kell tölteni a vevő adatait, be kell állítani, hogy a futár mikorra érkezzen, és meg kell nyomni a „rendelés” gombot. Ilyen egyszerű. A futárrendelést bárki leadhatja, aki az adott étteremben dolgozik, telefonról, számítógépről, tabletről. Kérjük, hogy ellenőrizzék le pontosan, hogy azok az étek kerültek bele a kiszállítandó csomagba, amit a vevő kért.

Csomagolás

Fontos, hogy a futár érkezésére az ételek biztonságos, szállításra kész állapotban legyenek, és ezt a kért időpontra futárunknak oda tudják adni. Az étel elégtelen csomagolásából következő károk miatt nem tudunk felelősséget vállalni.

Címek

Egy futárrendeléshez összesen 4 kiszállítandó címet adhat hozzá az étterem. Ezt akár egyben is felviheti a rendszerbe, de van lehetőség egy már korábban feladott rendelést kiegészíteni plusz címekkel addig, amíg a futár nem érkezik meg felvenni a rendelést az étterembe.

Fizetés

Az étteremnek nem kell fizetnie a futárnak helyben semmit, amikor átveszi az ételt kiszállításra. Mi a háttérben rendezzük az anyagiakat. Ha készpénzes egy rendelés, akkor futárunk ezt az étteremben előre kifizeti. Kérjük, hogy ezt mindig ellenőrizzék, utólagos reklamációt nem tudunk elfogadni.



Árak

A szolgáltatás díja úgy lett kialakítva, hogy az étterem a felét meg tudja spórolni annak, amit saját futárra költene. Emellett a szolgáltatás díja elszámolható költségként.

Virtuális számla

Minden regisztrált étterem rendelkezik egy virtuális számlával, ahonnan a futárok ténylegesen ki lesznek fizetve. Ezt időnként fel kell tölteni azzal az összeggel, amit a futárokra szán az étterem. Ezt bármikor visszakaphatja az étterem, amikor csak kéri, teljes kontrollal rendelkezik a virtuális számlája felett. A feltöltés egyelőre banki átutalással tehető meg. Az étterem profiljában, a pénzügy oldalon pontosan nyomon követhető, hogy mennyi pénz került levonásra és mire.

Induláshoz érdemes azzal az összeggel feltölteni a virtuális számláját, amit most a futárokra költ egy héten. Az első hónapban már érződni fog a különbség, hogy mennyivel több pénzt tud megtakarítani velünk.

Távolság alapú díj

Ez az összeg az étterem és a vevő közti távolságtól függ. Ezt előre kiszámoljuk a legrövidebb útra, így nem teheti meg a futár, hogy hosszabb úton megy. Ennek összege 130 Ft/ km.

Cím díj

Ez az összeg az, amit a futárok kapnak a fuvarrendelésben lévő címek után. Minden cím 255 Ft.

Közvetítői jutalék

Ez a RidRoll díja, ami mindössze csak 40 Ft + ÁFA a rendelésekben lévő címek után.



A fentiekre az ÁSZF-ben meghatározottak érvényesek.